20051031

going on a journey



Δευτέρα πρωί και όχι κανένας δεν ξενερώνει... 'Αλλος έχει βάλει photo απο Μύκονο στο Messenger, άλλος μου στέλνει link με προσφορές για ταξίδια από το expedia, η αδερφή μου επιμένει να την κάνουμε για οπουδήποτε, μια συνάδελφος χτύπησε 5μερο -ήθελε διακοπές-, ένας φίλος θέλει να χιονίσει να πάει για σκι, άλλος φίλος ονειρεύεται -και καλά κάνει- την Βαρκελώνη, αλλά αν πάει δεν θα γυρίσει, κάποιοι άλλοι φιλοι με παίρνουν τηλέφωνο -συναντήθηκαν τυχαία στην Αλεξανδρούπολη-, κάποιοι παίζουν Manu Chao και Radio Bemba τέρμα, οι γονείς μου είπαν το πρωί ότι παίρνουν το εφάπαξ και παίζει ταξιδάκι, ο Δανός θέλει να μετακομίσει στη Σιγκαπούρη, οι Ούγγροι partners έχουν εθνική εορτή και την έχουν κάνει -την πατήσαμε, πότε θα στείλουν τα χαρτιά τους?-, με τον Γερμανό partner για ταξίδια λέγαμε αντί για την πρόταση, τα Snowflakes της SAS πεισματικά εκεί...και τηλέφωνα, πολλά τηλέφωνα και email, email, email... και εγώ περιμένω τον Stupido να επιστρέψει, κάτι έλεγε να πάμε να δούμε τα ..fjord της Χαλκιδικής (see photo) και να έχει συννεφιά και μαυρίλα και το βράδυ να ακούμε τα τσακάλια και να φοβόμαστε...

Και βάζω και εγώ τέρμα μουσική ...Δευτέρα πρωί στο γραφείο, Morcheeba:

Going on a journey
Somewhere far out east
We'll find the time to show you
Wonders never cease

Δεν υπάρχουν σχόλια: