20070118

mesecina - moonlight

Εδώ και ...χρόνια, ήθελα να γράψω ένα παραμύθι. Όχι να σκεφτώ κάτι για το οποίο να γράψω ένα παραμύθι. Απλώς μου ερχόταν σκηνές στο μυαλό μου και κάπως όλες θα ταίριαζαν σε ένα παραμύθι, μια ιστορία που παιζόταν μόνο στο μυαλό μου. Κάποιες φορές μερικές σκηνές τις ζωγράφιζα, και κατά ένα περίεργο τρόπο αυτό με ξαλάφρωνε. Από τί, δεν ξέρω. Κάποιες άλλες φορές, θα ζωγράφιζα κάτι και από μόνο του θα έβρισκε το δρόμο του για το παραμύθι.

Δεν ξέρω καν αν θα έπρεπε να το λέω παραμύθι. Δεν ανήκει στα συνηθισμένα παραμυθάκια, ούτε εικονογραφικά ακριβώς, ούτε οι χαρακτήρες του, μόνο ίσως λίγο μόνο σαν ιστορία κάτι έχει από παραμύθια. Επιτρέπει τα πάντα, δεν είναι ρεαλιστικό, κτλ.

Δεν έχω καν όλη την πλοκή στο μυαλό μου. Έχω σκηνές. Δεν ξέρω πως ακριβώς θα δέσουν μεταξύ τους. Δεν ξέρω πόσα θα γράψω για την κάθε σκηνή. Δεω ξέρω και πολλά πράγματα. Απλά πρέπει να φύγουν αυτά που έχω στο μυαλό μου. Το buffer γέμισε.

MESECINA - MOONLIGHT

4 σχόλια:

Μαύρος Γάτος είπε...

"Mesecina, mesecina uoioi, uoioi"

Από το Underground δεν ήταν; Ή από τον Καιρό των Τσιγγάνων;

Σ;))))

trol είπε...

heh

Nema vise sunca
Nema vise meseca
Nema tebe, nema mene
Niceg vise, nema joj.
Pokriva nas ratna tama
Pokriva nas tama joj.
A ja se pitam moja draga
Sta ce biti sa nama?
Mesecina, mesecina,
joj, joj, joj, joj
Sunce sija ponoc bije,
joj, joj, joj, joj
Sa nebesa, zaproklija
Niko ne zna, niko ne zna
Niko ne zna, niko ne zna
Niko ne zna sta to sija

There is no more sun,
There is no more moon,
You are no more, I am no more.
There is nothing more... oh.
Darkness of war has covered us,
Darkness has covered us... oh.
And I wonder, my dear:
What will happen with us?
Moonlight, moonlight...

Sun is shining, sun is
shining...
From above,it breaks through...
No one knows, no one knows,
No one knows, no one knows,
No one knows what is it that)

Lupa είπε...

Συνέχισε, συνέχισε, συνέχισε!
Αν το φτάσεις σε καλή μορφή ξέρω και εκδότη που ψάχνει για κάτι τέτοιο. Keeeeeep Oooooon

trol είπε...

thanx lupa,
motivation much needed :)