20051126

φίλοι

-Χρόνια Πολλά! -Ευχαριστώ -Που θα το γιορτάσεις απόψε; -Αφού το ξέρεις, δεν γιορτάζω.
Το ξέρω, αλλά, να, τι να σου πώ; Ότι μου έλειψες; Ότι θέλω να μοιραστώ μαζί σου πόσο χαρούμενη είμαι που γνώρισα κάποιον άλλον; Έπρεπε να ειμασταν φίλοι. Μου λέιπεις σαν φίλος και πάρα πολύ. Έπρεπε όταν σε γνώρισα να είχαμε γίνει φίλοι. Και τι άλλο να σου πώ; Ότι σου εύχομαι να είσαι καλά; Κοινοτυπία. Ότι θέλω να σε βλέπω καλά; Ότι πρέπει να ξέρεις ότι αν χρειαστείς κάτι, έλα σε μένα; Και σου λέω απλώς τι ωραίος είναι ο καιρός σήμερα, ξενύχτησα χθες και όμως ξύπνησα με τόσο καλή διάθεση. Πιές ένα καφεδάκι, μου λες, και άραξε. Και κάπως έτσι συνεννοηθήκαμε. Σαν φίλοι. Βγαίνοντας από το σπίτι ήμουν τόσο χαρούμενη που μιλήσαμε. Αυτή τη στιγμή όμως, τί είναι αυτό που με έχει συγκινήσει τόσο, μα τόσο πολύ;

Δεν υπάρχουν σχόλια: